2006-ban 13 cég összefogásával - a FOREST-PAPÍR Kft. kezdeményezésére- megalakult a "MAGYAR TERMÉK" Kht. (ma Nonprofit Kft.).
A "MAGYAR TERMÉK" Nonprofit Kft. a tanúsító védjegyek tulajdonosaként és kezelőjeként fontosnak tartja a megbízható minőségű hazai termékek megkülönböztetését, könnyű és egyértelmű felismerhetőségének elősegítését.
A védjegyek útmutatást adnak a termék magyar származásának mértékére. A fogyasztók tájékoztatásán keresztül lehetőség nyílik a tudatos fogyasztói magatartás kialakítására.
Fontos célkitűzés a fogyasztó edukációja, hogy megértse, a hazai termékek vásárlásával saját jövőjéről dönt!
KEZEDBEN A JÖVŐ!
Bővebb információ: www.amagyartermek.hu
2010 év végén elkészült a „Válassz Magyart!” c. film, mely a magyar élelmiszer ágazat problémáit, illetve azok megoldásának lehetőségeit igyekszik közérthető módon bemutatni. Célunk, hogy a filmen keresztül tiszta, egyértelmű üzenetet juttassunk el a hazai termékek vásárlásának fontosságáról.
A film szakmai támogatói a Nemzetgazdasági Minisztérium, a Kormányzati Kommunikációért Felelős Államtitkárság, Agrár Marketing Centrum, Vidékfejlesztési Minisztérium és az Agáripari Kutatóintézet.
2011 júniusában bemutatásra került a 2. kisfilm „Itthon a legjobb” címmel. A film Magyarország szépségét, kincseit, vonzerejét mutatja be. Célunk, hogy a filmmel és a hozzá kapcsolódó programmal a hazai turizmus népszerűsítését támogassuk. A film szakmai támogatói a Magyar Turizmus Zrt. és a Kormányzati Kommunikációért Felelős Államtitkárság.
„Helyi termék , helyi siker” üzenettel 2013. május végére készül az a kampányfilm, mely a helyi termékek fogyasztására, azok helyi gazdaságra gyakorolt jótékony hatására hívja fel a figyelmet. Szakmai partnerek: VM, AKI, Magyar Turizmus Zrt.